Windows 7 Hızlandırma / Adım Adım / Bilgisayar Hızlandırma Adımları / FPS Arttırma

 

Windows 7 Hızlandırma / Adım Adım / Bilgisayar Hızlandırma Adımları / FPS Arttırma

Kullanıcılar daha verimli olduğu için Windows 7'yi tercih ediyor. Ancak buna rağmen yeterli performansı alamayan kullanıcılar var. Bu yazıda, sistem özellikleri düşük olanlar için hızı önemli ölçüde artıracak yöntemler listelenmiştir. Tüm Windows 7 hızlandırma yöntemleri uygulanırsa %50'ye varan performans artışı yaşayabilirsiniz.


Windows 7 hızlandırmak için aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:

Adım 1 : Gereksiz programları kaldırın: Bilgisayarınızda kullanmadığınız veya artık gerekli olmayan programları kaldırın.

Adım 2 : Tarama ve temizleme: Bilgisayarınızı virüslerden, spyware'den ve diğer zararlı yazılımlardan arındırmak için bir tarama ve temizleme yazılımı kullanın.

Adım 3 : Disk temizliği: Bilgisayarınızda kullanılmayan dosyaları ve geçmişi temizlemek için Disk Temizleme aracını kullanın.

Adım 4 : Gereksiz dosyaları silin: Bilgisayarınızda kullanmadığınız veya artık gerekli olmayan dosyaları silin.

Adım 5 : Önbellek ve geçmişi temizleyin: Tarayıcınızda ve diğer programların önbellek ve geçmişini temizleyin.

Adım 6 : Başlangıç programlarını azaltın: Bilgisayarınızı açarken yüklenen programları azaltın.

Adım 7 : Güncellemeleri yükleyin: Windows ve diğer programların güncellemelerini yükleyin.

Adım 8 : Sistem bileşenlerini güncelleyin: Bilgisayarınızdaki ses, video ve diğer bileşenleri güncelleyin.

Adım 9 : Defragment etme: Bilgisayarınızdaki diskleri defragment etme işlemi ile daha hızlı çalışmasını sağlayın.

Adım 10 : Sistem bakımı: Bilgisayarınızı düzenli olarak bakım yaptırmak için bir sistem bakım aracı kullanın.

Bu adımları uyguladıktan sonra bilgisayarınızın hızının arttığını ve daha rahat bir kullanım sağladığını fark edebilirsiniz. Ancak unutmayın, bazı sorunlar sadece profesyonel bir bakım veya değiştirme ile çözülebilir.

0 Yorumlar

Yorum Gönder

Post a Comment (0)

Daha yeni Daha eski